Duminică, 18 Mai 2025
Newsletter - Abonare RSS - Arhiva
Considerați că războiul dintre Ucraina și Rusia se va încheia în anul 2025?
Telefon:
0721-693374
Fax:
0351-441372
E-mail:
redactia@zdo.ro
Campania socială de sprijinire a persoanelor aflate în dificultate, intitulată "Săptămâna fructelor şi a legumelor donate", s-a desfasurat în cadrul Strategiei Naţionale de Acţiune Comunitară în perioada 14-18 noiembrie 2016.
Scopul campaniei este sensibilizarea elevilor şi a cadrelor didactice cu privire la situaţia dificilă în care se află unii copii. La această acţiune au aderat şi voluntarii Grădiniţei cu P.P. “Tudor Vladimirescu” din Craiova şi Şcoala Gimnazială “I.G.Pleşa” Almaj.
Frumoasa acțiune care i-a antrenat pe micuții de la Grădinița cu P.P. „Tudor Vladimirescu” s-a bucurat de un mare succes. Entuziasmul și bucuria s-au putut citi pe chipurile senine ale copiilor atunci când au pregătit micile lor cadouri. Pachețelele cu fructe și legume au ajuns la cei 10 copii cu dizabilități de la Centrul ANCAAR.
“Voluntariatul dezvoltă la elevi responsabilitatea, implicarea și calitățile personale în care respectul, sensibilitatea și empatia sunt valori esențiale pentru raportarea la sine și la ceilalți”a precizat prof. Nicolae Oana, coordonatorul proiectului. Dinu Maria, Puiu Georgeta, Florea Simona, Ciobanu Nicoleta, Dinu Madalina, Talposi Jenica sunt cadrele didactice care au reprezentat voluntarii Grădiniţei “Tudor Vladimirescu” in cadrul sediului ANCAAR.
„Prin această activitate extracurriculară, elevii Şcolii Gimnaziale ”I.G.Pleşa” Almaj au avut prilejul de a dărui, cu mult drag şi bucurie, din roadele toamnei, copiilor din Centrul ANCAAR, copii ce au nevoie de mai mult ajutor din partea comunităţii” a afirmat prof. Gheorghiţă Cătălin.
„Acest sprijin pe care îl oferiţi are ca scop accesul la o viață cât mai independentă pentru cei 10 adolescenți și tineri cu autism din Centrul ANCAAR”, a explicat Luminița Sandu, vicepreședinta filialei.
Parteneriatul „Împreună să îi ajutăm!” se desfășoară pe durata întregului an școlar, timp în care preșcolarii se vor implica și pe viitor în acțiuni de susținere.